27/11 – Concert Solidari de professors a favor del Rebost Solidari de Sabadell

L’Escola de Música Creu Alta organitza un gran concert solidari a favor del Rebost Solidari de Sabadell el pròxim 27 de novembre a l’Auditori 3 Espai Cultura (C/d’en Font, 25) Sabadell. S’organitzarà en dues sessions, una a les 17h i l’altra, a les 19h. Podeu adquirir la vostra entrada a  la Secretaria de l’escola, Avda. Onze de setembre 107, cantonada S. Vicenç, 1. Està obert a tothom i el seu preu és una aportació de productes de neteja personal a favor del Rebost Solidari de Sabadell Aquests productes poden ser xampú, gel de dutxa, etc i s’entregaran a l’escola al moment d’adquirir l’entrada. Es requereix un mínim d’un producte per persona.

El Rebost Solidari és una associació sense ànim de lucre, que reparteix aliments i productes de primera necessitat a la ciutat. Formada per 25 entitats tradicionalment vinculades a l’obra social, també col·laboren amb l’Ajuntament de Sabadell. Totes les entitats coincideixen en una mateixa voluntat: evitar l’exclusió social dels conciutadans assegurant que no els manqui el més important, una adequada alimentació equilibrada nutricionalment i els elements bàsics d’higiene personal.

Algunes activitats que actualment desenvolupa el Rebost Solidari de Sabadell són:

1. Proveïment, gestió, emmagatzematge i distribució d’aliments i altres productes bàsics a persones i/o col·lectius en situació de pobresa i/o exclusió.
  2. Promoure la corresponsabilitat de les famílies beneficiàries o realitzar tallers per promoure l’estalvi domèstic, la cuina econòmica i saludable o altres habilitats personals
  3. Promoció del voluntariat així com la revisió continuada del model de participació.
  4. Activitats de protecció i millora del medi ambient, i del nostre entorn natural

L’EMCA participa en aquesta iniciativa solidària teixint llaços i fent xarxa, contribuint a reforçar els nostres valors com a escola, establint un fort vincle amb el barri, la ciutat i la comunitat que l’habita. Per més informació, podeu contactar amb l’escola escola@creualtamusica.cat  o bé trucar al 937 47 82 74 on estarem encantats d’atendre tots els vostres dubtes o preguntes. No oblidem que la música forma una part important de les nostres vides i que col·laborar en aquest tipus de propostes ens fan créixer junts.

Comments are closed.