Cantar en grup és una de les activitats més gratificants que pots fer, tant se val la teva edat, si tens o no coneixements musicals. Vine a cantar, vine a gaudir i a compartir la música amb nous amics i companys i desconnecta!

Coral infantil Xip Xap

La Coral infantil Xip Xap és oberta a la participació de nois i noies dels 6 als 10 anys siguin o no alumnes de l'escola. Els assaigs són els dissabtes al matí. Es realitzen tres o quatre concerts al llarg del curs (octubre a juny). Cada any també participa en colònies de cap de setmana amb els altres grups de l'escola. Per la participació en la coral Xip Xap és paga una única quota anual.

Coral Creixent

És una coral formada per nois i noies d'edats entre els 11 i 15 anys. Els assaigs són els dissabtes al matí. Interpreten un repertori de música moderna i participen en diferents concerts o actuacions al llarg del curs (octubre a juny). És un grup obert a nois i noies d'aquestes edats siguin o no alumnes de l'escola. Es paga una única quota anual.

Coral de Joves 9songs

La coral 9songs és el cor jove de l'escola i està oberta a la participació de nois i noies a partir dels 16 anys. Els assaigs són els dissabtes al matí. Es treballen repertoris moderns i s'incorporen coreografies a les diferents actuacions. Al llarg del curs escolar (octubre a juny) es realitzen diferents concerts. Participen en colònies de cap de setmana per preparar els nous espectacles així com intercanvis amb altres corals. Per la participació en la coral 9songs es paga una única quota anual.

Coral de l'Aula

Es una coral mixta de recent creació, formada per cantaires majors de 55 anys. Fan un repertori molt variat que va des de música de cinema, `musicals, hits de música moderna. Assagen els dilluns de 11,00 a 12,30 del matí. La Directora de la Coral és la Mariona Sànchez.

Coral 7 de veus

És una coral mixta formada per adults dels 30 als 50 anys. Els assaigs són els dilluns al vespre. Com la resta de corals, es realitzen tres o quatre concerts cada curs (octubre a juny). S'interpreta un repertori de cançons actuals: hits, bandes sonores, musicals, entre altres. Es paga una única quota anual.

Coral d'adults Catasons

És una coral mixta per a adults a partir dels 50 anys. Els assaigs són els dimecres al vespre. El repertori abasta estils molt variats. Participen en diversos concerts al llarg del curs (octubre a juny). També participen en intercanvis internacionals i festivals corals. Per la participació en la coral Catasons es paga una única quota anual. La coral Catasons és membre de la FCEC (Federació Catalana d'Entitats Corals).