Instruments

• Instruments

Pots triar entre 24 instruments!

La major oferta d’instruments a Sabadell

Decidir quin instrument tocaràs és la decisió més important que prendràs com a músic. Et recomanem que no tinguis pressa, que et prenguis el teu temps i provis els diferents instruments. A l’escola podràs fer classes gratuïtes individuals per a provar aquells instruments pels quals sents curiositat. Això t’ajudarà a decidir, deixa que et coneixem una mica com a músic. T’avisem que no hi ha instruments fàcils o difícils, tots tenen les seves característiques i dificultats particulars. Nosaltres com a escola, no decidirem per tu, no t’obligarem a fer un instrument perquè tenim places vacants i no hi ha places del que tu has triat.

A més, tens fins a 24 instruments diferents per escollir, el que suposa a major oferta d’especialitats instrumentals de la ciutat: acordió, arpa, baix elèctric, bateria, cant clàssic, cant modern, clarinet, contrabaix, fagot, flauta de bec, flauta travessera, guitarra clàssica, guitarra elèctrica, piano, piano modern/teclat, saxo, trombó, trompa, trompeta, tuba, ukelele, viola, violí i violoncel.

Roda d’instruments

No hi ha instruments fàcils ni difícils, cada instrument té les seves característiques concretes i cada persona diferent facilitat pels diferents aspectes del llenguatge musical: l’oïda, el ritme, l’afinació o la lectura, entre altres.

Triar l’instrument és la decisió més important que prendràs com a músic. No tinguis pressa. Des de l’EMCA t’ajudarem posant a l’abast de l’alumne i la família en el cas dels més petits, tota la informació perquè coneguis les seves característiques, possibilitats i dificultats amb la roda d’instruments.

La roda d’instruments són classes gratuïtes i individuals o amb el pare/mare en el cas dels més petits a partir dels 5 anys. S’ofereixen als alumnes que han de començar un instrument (o un segon instrument). Si hi accediu, el professor us explicarà tots els secrets de l’instrument i si després us deixeu assessorar, us podrà recomanar quin se us pot adaptar millor.

Ja hauràs triat el teu “company de viatge”, ara només et faltarà saber el “secret de l’èxit”: agafar l’hàbit d’estudiar cada dia una estoneta.

PETITS-1-800x800-optimo

Preinstrument

Els alumnes de cinc i sis anys poden fer preinstrument (tocar en grup). Es tracta de classes en grup 20 minuts abans de la classe de llenguatge musical i en la que anem introduint els nens i nenes en la pràctica instrumental en grup (a tocar, a escoltar-se i a començar a gaudir de compartir la música plegats).