Casal d’estiu Super Hits

Casal d'estiu Super Hits

Molt més que un Casal d’Estiu! Juguem, cantem, ballem… i també preparem espectacles. Per participar-hi, no és necessari saber música ni ser alumne de l’escola. Consta de 4 grups dividits per edats, des de P3 fins a 1r d’ESO.

Tindrà lloc del 26 de juny al 28 de juliol. Es pot inscriure al casal sencer (5 setmanes) o per setmanes. El pagament es pot fer en terminis: abril, maig i juny. Descomptes per germans i pels alumnes actuals de l’escola

ACTIVITATS:

MUSICALS:
Treballarem diferents aspectes de la temàtica del casal: un tema diferent cada setmana.

PLÀSTIQUES:
Farem diferents activitats plàstiques, treballant materials diversos i sempre amb la temàtica de la setmana.

LES GIMCANES i la PISCINA:
Un cop per setmana, tampoc faltaran!.
DORMIREM 2 dies al Casal!
I com cada any! Cada divendres us prepararem un petit espectacle del treball fet cada setmana.