Els valors de l’Escola de Música Creu Alta

Fundada l’any 1985 i ubicada al barri de Creu Alta, l’escola es troba en un dels barris històrics de Sabadell. La seva proximitat al centre de la ciutat, a 5 minuts de l’estació de FGC i amb parades d’autobusos urbans davant l’escola, la converteix en una escola ideal tant per a les famílies sabadellenques i com per aquelles que hi ha accedeixen des de les ciutats i pobles del voltant, com Castellar del Vallès, Barberà del Vallès i Sant Llorenç Savall, Polinyà i Sentmenat. Amb l’EMCA, l’aprenentatge musical és ben a prop teu.
Encara no ens coneixes, i vols saber què ens fa diferents de la resta d’escoles? T’ho expliquem en uns cinc punts:

Un espai on mai és tard per fer música

Si ja no ets un “nen” però t’agrada la música i fins ara no t’havies decidit a fer el pas, estàs al lloc adequat! Tenim un programa pensat per tu, on no només t’ensenyarem música, t’ensenyarem a gaudir-ne tocant un instrument i oferint-te la possibilitat de compartir la música amb nous companys. Si t’interessa conèixer a altres persones que, com tu, han decidit que ‘mai és tard si la dita és bona’, complementa les teves classes individuals inscrivint-te als diferents grups de l’escola: coral d’adults, banda musicals, orquestres els grups instrumentals o els combos de música moderna.

Un focus d’iniciatives culturals i musicals

Ens agrada que els nostres alumnes tinguin una experiència completa al voltant de la música, per això participem en iniciatives i activitats de fora del centre i preparem els nostres propis concerts i espectacles. EMCA és un centre privat obert a la ciutat i a la seva gent, durant més de 30 anys hem acompanyat a sabadellencs i sabadellenques en els seus primers passos en el món de la música. Per això, a l’escola es fan molt més que classes de música, us la farem viure, oferint-vos contínuament activitats musicals de tota mena per tal que la gaudiu plenament.
Compromís amb els alumnes i les famílies

La millor manera de viure la música és compartint-la.

Per això, a banda de tenir classes i agrupacions per totes les edats, us oferim descomptes familiars, perquè pare, mare i fills/es pugueu gaudir de la música en família al millor preu.

Un equip jove, amb àmplia experiència dins del sector

Des de 1999 som una escola autoritzada pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, per això comptem amb el millor equip docent. Un equip que compta amb un important recorregut en el sector musical i que aquest fet el converteix en idoni per aquells que vulgueu convertir la vostra passió en la vostra professió. Si us interessa anar més enllà i fer el grau professional, esteu al lloc correcte.

Formació adaptada a les necessitats de cada alumne

Classes de música per petits, adults, música moderna, bandes, orquestra, corals, combos, grau professional i fins a vint-i-dos instruments per escollir. T’acompanyem des de la decisió més important, la de triar el teu instrument, i a diferència d’altres centres educatius, no hauràs de patir per quedar-te sense plaça de l’instrument que t’agrada. Tant si t’animes a fer el grau professional com si ja en tens prou amb classes particulars o col·lectives, la millor manera de viure la música és compartint-la.

Tant si fas música com si no, dóna una ullada a la nostra oferta formativa, segur que et sorprendrà. Vols més informació?  Contacta amb nosaltres, estarem encantats de coneixe’t!