18 i 19 de desembre: Concerts per la Marató de TV3


18 i 19 de desembre: Concerts per la Marató de TV3
Com cada any, l’Escola de Música Creu Alta organitza un seguit de concerts benèfics per recaptar diners per a La Marató. Ja han arribat! Aquest any tindran lloc els dies 18 i 19 de desembre i esperem veure-us allà. Quin millor pla que venir a gaudir de la música interpretada pels alumnes de la nostra escola i contribuir en aquesta iniciativa solidària que aquest any es dedica a la salut mental.
Horaris i agrupacions participants
18 de desembre a les 17:00h
Banda Infantil “Crazy Band”
Banda de Joves “Bufaruts”
Coral de Primària Xip Xap
Coral d’adults “7 de Veus”
18 de desembre a les 19:00h
Orquestra Infantil “Pizzicato”
Orquestra Stredem (antiga Tutti Frutti)
Coral de Joves Creixent
Coral Vakombà
19 de desembre a le 12:00h
Jove Orquestra Creu Alta (JOCA)
Banda d’adults Bufasons
Cor de Joves 9Songs
Coral d’ Adults Catasons
Informació important
Preu de l’entrada: 6€ (adquisició a la secretaria de l’escola – Av. Onze de setembre 107, Sabadell)
Lloc dels concerts: Auditori Espai Cultura (carrer d’En Font, 25).
A l’EMCA eduquem fent música, i un dels nostres valors més importants és fer de la música una eina de col·laboració amb iniciatives socials de tota mena, volem contribuir a fer dels nostres alumnes ciutadans i ciutadanes solidàries i compromeses. És per això que la nostra escola porta col·laborant amb La Marató de TV3 des de la seva fundació l’any 1992.
A més, la nostra escola també participa en altres iniciatives al llarg del curs, com el concert solidari de professors que sempre es celebra a finals de novembre, a favor del Rebost Solidari de Sabadell. Una associació sense ànim de lucre que reparteix aliments a la nostra ciutat i amb els quals col·laborem des de fa uns anys, i la Fundació Idea, que treballa amb infants i adolescents en situació de pobresa i marginació, amb els que oferirem un concert de corals a la primavera. Finalment, l’EMCA també col·labora amb l’associació AMOH que treballa per a la prevenció del càncer de mama i ginecològic.
A través dels nostres concerts i les nostres petites accions volem contribuir a crear un món més solidari i just. Vols formar-ne part? No et perdis els nostres concerts per a La Marató de TV3, vine amb nosaltres i gaudeix de la jornada per una bona causa. T’hi esperem!
Per a més informació podeu contactar amb nosaltres a través del correu escola@creualtamusica.cat o bé trucant-nos al 937 47 82 74.