Mai és tard per fer música!

Des de fa més de vint anys tenim un programa d’iniciació a la música per adults amb classes concentrades en un sol dia a la setmana. Si t’agradaria aprendre música i no has tingut ocasió, no t’ho pensis, vine a l’escola, desconnectaràs del teu dia a dia i iniciaràs un vincle molt especial amb la música. A més, si vols, podràs compartir la teva afició amb nous companys a qualsevol dels grups d’adults: la coral, la banda, el grup de guitarres, el grup de flautes o els combos de l’escola.

Ah! I si ja saps música, tens el programa avançat de música per adults que et permetrà endinsar-te en altres aspectes de la música com ara: la composició, l’harmonia, l’edició musical o la història de la música.

Què fem?

El programa d'adults consta d'una classe setmanal de llenguatge musical en grup de 90 minuts molt participativa on posarem els fonaments per què podeu iniciar l'aprenentatge d'un instrument musical i d'una classe setmanal individual d'instrument. A més si vols pots compartir i gaudir de la música amb nous companys incorporant-te a algun dels grups d'adults de l'escola: les dues corals adults i sèniors, Banda d'adults, grups instrumentals o els combos de música moderna.

Com ho fem?

Disposem d'un programa específic per a joves i adults. Concentrem les classes en una única sessió setmanal de 90 minuts. Fem grups d'uns 10-15 alumnes, tots joves i adults. Comencem de zero i podràs cursar tot el nivell Elemental. Les classes són molt participatives i estan orientades a facilitar un ràpid accés a l'aprenentatge d'un instrument musical.

Horaris

En el programa d'iniciació a la música per adults també disposareu de diferents opcions d'horari de tarda/vespre. Tot i que també disposem d'alguns horaris de matí.

Classes d'instrument: consultar horaris a la secretaria de l'escola o a través de correu electrònic escola@creualtamusica.cat