Busques un Casal d’estiu divertit, lúdic i diferent?

Aquest estiu, inscriu als teus fills al Casal d’Estiu de l’Escola de Música Creu Alta. Jugarem, cantarem, ballarem… i també prepararem espectacles! Aquest estiu tornem amb els super hits de la música pop dels últims anys.
Quan?

Del 25 de juny al 26 de juliol, de dilluns a divendres de 09:00 a 13:30h

Qui pot participar?
Obert a alumnes i no alumnes de l’escola dels 3 als 12 anys. No és necessari tenir coneixements musicals previs.
Com s’organitzarà?

Ens agruparem per colles d’edat (diminuts, petits, mitjans i grans).
Tots els monitors són professors i auxiliars de l’escola.

Ja es pot fer la inscripció?
Sí, ja pots fer la inscripció de les 5 setmanes que durarà el casal o fer-la per setmanes soltes.

MUSICALS
Plàstiques
Activitats a l’aire lliure
ALTRES ACTIVITATS (Cada setmana farem una gimcana i dormirem 2 dies a l’Escola!)

Cada setmana, cada colla us prepararà un espectacle que els divendres gravarem perquè el podeu veure en família!

Farem diferents activitats plàstiques, algunes d’elles relacionades amb l’espectacle que us presentem cada setmana.

Si les mesures per sequera ens ho permeten, anirem 1 dia a la setmana piscina. Un autocar ens portarà a la piscina i ens recollirà a l’escola.

Cada dia anirem a esmorzar a les places a prop de l’escola i al llarg del casal ens quedarem dos dies a dormir a l’Escola de Música!

activitats1
MUSICALS
Cantarem, ballarem i treballarem un tema musical cada setmana i preparem el show setmanal dels divendres.
activitats2
Plàstiques
Farem diferents activitats plàstiques, treballant materials diversos i sempre relacionat amb la temàtica de la setmana.
activitats3
Activitats a l’aire lliure
Cada dia i per colles, sortirem a les places del barri a fer les activitats d’exterior.
42cf0a59-cebd-4ab6-8b92-79abc7a22576-min

La disponibilitat de la piscina està subjecta a les regulacions del Departament d’Acció Climàtica, pendents de definir-se.

El nostre Casal d’Estiu seguirà les recomanacions i resolucions que dictin en cada moment les autoritats competents. El nostre equip està treballant intensament per preparar el millor estiu per a tothom.

Per què apuntar-se al Casal d’estiu de l’Escola de Música Creu Alta?

creu_alta-preinscripcions-15

Experiència. Comptem amb una llarga trajectòria en l’ensenyament musical i en l’organització d’activitats complementàries, com el Casal d’Estiu, entre altres.

creu_alta-preinscripcions-16

Casal obert a tothom. Aquest casal està obert a alumnes i no alumnes de l’escola. A més a més, no és necessari tenir coneixements musicals previs.

creu_alta-preinscripcions-17

Petits grups. El casal s’organitza en petits grups, distribuïts per edats, fet que facilita una millor atenció per part dels monitors i afavoreix l’aprenentatge i la participació.

creu_alta-preinscripcions-18

Gran varietat d’activitats. Musicals, plàstiques, a l’aire lliure a les places del barri, a la piscina, nocturnes… i moltes més. Totes elles molt divertides i participatives!

creu_alta-preinscripcions-19

Avantatges. Possibilitat d’inscripció per setmanes soltes i pagament fraccionat. Descomptes per alumnes de l’escola, per germans.

Descobreix l’Escola de Música Creu Alta i Centre de Grau Professional a