L’Escola de Música Creu Alta treballa amb el barri i la ciutat

A l’Escola de Música Creu Alta creiem en la música des dels valors. El nostre lema és “ensenyar a estimar la música” i és aquest el motor del nostre funcionament. Amb tot, vivim en un món, una ciutat, un barri que ens envolta i que volem nodrir de  cultura.i solidaritat

Un dels nostres valors principals és mantenir el compromís amb la societat, la ciutat i el barri. Hem estat, estem i estarem al costat de totes aquelles iniciatives socials i solidàries de la ciutat de Sabadell i del barri de la Creu Alta. A l’Escola de Música Creu Alta hem col·laborat i col·laborem amb entitats com l’Associació de Veïns de la Creu Alta, l’Ajuntament de Sabadell, el Rebost Solidari, Càritas-Mans Unides, Intermón, La Marató, Vicenç Ferrer, Càritas-Mans Unides o l’Hospital Taulí.

De fet, a l’Escola de Música Creu Alta entenem la música com un fet social. La música és comunicació, és el llenguatge més universal. El fet musical: escoltar, cantar, tocar s’ha de gaudir en companyia. Per això la pràctica musical grupal és el “pal de paller” de l’escola.

Àmplia oferta educativa musical

Som una Escola de Música i Centre de Grau Professional que ofereix l’oferta més gran d’especialitats instrumentals de la ciutat, amb un total de 24 instruments. Per ajudar-te en la teva elecció disposem d’un sistema propi dirigit als nostres alumnes, la roda d’instruments. Consisteix en classes totalment gratuïtes i individuals on un professor t’explicarà tots els secrets de l’instrument i després t’ajudarà a esbrinar quin és el que millor es pot adaptar a tu.

A més, com a Conservatori, l’Escola de Música Creu Alta som l’únic centre privat a Sabadell que us pot oferir una titulació oficial. Aprofita aquesta meravellosa oportunitat perquè la matrícula és oberta.

Oferta educativa musical per a totes les edats

A l’Escola de Música Creu Alta som un espai per créixer en un entorn on totes les edats i nivells hi tenen cabuda. No ens oblidem ni dels més petits ni dels més grans, o d’aquells que busquen un Grau Professional, perquè la música és per tothom: petits, joves i adults.

La música aporta infinits beneficis que són indispensables per aprendre quan ets un nen. Per això, oferim un programa dedicat als més petits (a partir dels 3 anys), sempre sense barrejar edats per garantir que l’aprenentatge sigui el que toca en cada moment. Ho fem amb jocs i activitats dirigides per dos docents perquè els nens aprenguin a interioritzar els diferents conceptes amb els quals treballem.

Encara que si ets adult, has de saber que mai és massa tard per començar amb una afició que t’acompanyarà tota la vida. Per tant, és hora de què aprofitis l’àmplia oferta educativa que tenim. Disposem de programes específics de matí o tarda, de música clàssica o moderna perquè puguis començar a estimar la música.

A l’Escola de Música Creu Alta t’ensenyem a estimar la música, tinguis l’edat que tinguis. I si vols més informació. Visita’ns per conèixer la nostra escola o contacta amb nosaltres per correu electrònic: escola@creualtamusica.cat