La millor i més gran oferta de música per adults de Sabadell

Sempre has pensat a fer música, però mai has trobat el moment… Sortosament, Mai és tard per començar a fer música! I a l’EMCA disposem des de fa molts anys dels programes de música per adults més complets de Sabadell!

T’oferim classes d’iniciació a la música per adults tant en horari de matins com de tarda/vespre. També tenim un programa per adults específic de Jazz i Música Moderna.

Fins a 24 instruments diferents on escollir, dues corals d’adults, una banda de vent d’adults i combos de música moderna d’adults. Unes opcions d’horaris matins i/o tardes/vespre que s’adapten al teu ritme i estil de vida.

Tinguis l’edat que tinguis seràs benvingut/da! Aquí trobaràs el teu espai i una nova afició.

Més avantatges…

Si tens més de 55 anys i vens a fer música en horari de matí/migdia (fins a les 15 h) pots aprofitar els avantatges i descomptes que t’ofereix el Conveni que tenim amb l’Aula d’Extensió Universitària de Sabadell.

Si no tens clar l’instrument que t’agradaria aprendre d’entre els 24 que fem a l’EMCA. T’ho posem fàcil! Fes la roda d’instruments! Es tracta de classes individuals i gratuïtes de prova dels diferents instruments que fem a l’escola. En pots fer tantes com vulguis, però has de ser alumne de l’EMCA.

A l’EMCA faràs molt més que música! A l’EMCA des de sempre hem pensat que la música s’ha de compartir, per això disposem de diferents agrupacions musicals: 2 corals d’adults, una banda de vent i diferents combos de música moderna d’adults per tal que puguis compartir la teva passió i fer nous amics.

L’EMCA serà el teu punt de trobada social on podràs gaudir de la música i desconnectar de la rutina.

Com són les classes d’instrument per adults a l’EMCA?

A les classes d’instrument per adults adaptem la nostra metodologia per tal que l’alumne pugui accedir a l’ensenyament musical de forma còmoda i gradual i que, pugui arribar als objectius que s’ha fixat.

Fes clic aquí per conèixer més al detall les qüestions pràctiques sobre el nostre programa formatiu per a joves i adults i, en concret, sobre les classes d’instrument per a adults. No esperis més per endinsar-te en aquesta magnífica experiència musical. I si tens dubtes visita’ns per conèixer la nostra escola o contacta amb nosaltres via mail per resoldre tot allò que vulguis saber!

CONTACTA AMB L’ESCOLA